پشتیبانی
Go to D-Link Global همه محصولات

جشن سی سالگی دی-لینک

۲۲ دى ۱۳۹۴

در ماه ژوئن، جشن سی سالگی دی-لینک 2016برگزار می گردد. تاریخچه دی-لینک در شبکه، چشم اندازو هدف ، اشتیاق به نو اوری خلاصه می شود که در لوگوی سی سالگی دی-لینک از این 3 اصل  بهره برده شده است.

شماره 0 و 3 در لوگوی دی-لینک کنار هم مانند دو لینک از یک زنجیره هستند که نشانگر شبکه می باشد. ادغام گردی 0و 3 در این لوگوبصورت دو چشم است که بر مفهوم چشم انداز  دلالت می کند.در نهایت ، فونت ضخیم  دی-لینک که بین مجموعه دی-لینک  مشترک می باشد نشان دهنده ی اشتیاق به نو آوری وتمرکز روی طراحی  می باشد.

شبکه

هنگامی که نام دی-لینک آورده می شود در کنار آن صحبت از توانایی دی-لینک در جذب مشتری و توجه به مواردی که برای کاربر اهمیت دارد ، می شود.ما  با سیستم Datex  که ترکیبی ار کلمه و داده و تبادلات میباشد آغاز به کار کردیم ولی به سرعت نام ما به دی-لینک تغییر یافت .D  که از کلمه Datex   ، ریشه ما ،لینک هم بر کسب و کار تمرکز دارد .پس می توان گفت که نام دی-لینک دوستان کنار هم معنا می دهد که ساختن شبکه برای مردم همان بیانیه ماموریت ما را نشان می دهد .

آغاز به کار دی-لینک
در اوایل 1980، بیشتر کامپیوترهای خانگی آتاری، کمودور، و کامپیوتر آی بی ام که بزرگ و سنگین بودند، عمدتا به دلیل از اجزای بزرگ در داخل آنها بکار برده میشد. ، کارت شبکه، به طور معمول با عرض  11 اینچ بود که از لحاظ اندازه با نوت بوک های امروزی  برابری میکردند. هیچ کس دانش لازم برای تغییر آن را نداشت تا زمانی که یک کارخانه  کوچک در تایوان شروع به اعمال تغییراتی در آن کرد.. D-Link نیزبا بهینه سازی اندازه آداپتور شبکه همچنین درقیمت نیز صرفه جویی کرده است. افزایش توانایی و قابلیت  کامپیوتر و رایانه و همچنین مقرون به صرفه بودن  آن برای مردم اشتیاق آنها را برای استفاده افزایش داده.و منجر به سرعت بخشیدن به یک انقلاب جهانی کامپیوتر شده است.

چشم انداز

سکان هدایت دی-لینک را یک فرد 36 ساله با نامKen Kao    در دست گرفت که قالب موجود را شکست ودر زمان خود دارای چشم انداز نایابی بود . رویای اوساخت یک برندتایوانی بود که محصولات  را با نام خود تولید کند به جای تولید محصولات دیگر و همچنین  آن برند بتواند دنیای  تکنولوژی را متحول سازد امروزه این آرزوی سی سال پیش Ken Kao تحقق یافته است.بعد از اولین محصول کمپانی وی تولید هاب و سوییچ های با کیفیت را دنبال کرد. در حال حاضر دی-لینک برندی است که در سراسر جهان شناخته شده است و چون همه سرویس ها شبکه را با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار می دهد محبوبیت فوق العاده در بین کاربران .پیدا کرده است.

 اشتیاق به نوآوری

در ابتدای شروع به کاردی-لینک این شور و اشتیاق به نوآوری توسط Ken Kao ایجاد شد و امروزه نیز با روی کار آمدن Roger Kao باز همان میراث به جا مانده از بنیان گذاران را ادامه می دهیم و نیاز کاربران خود را برآورده کنیم و از اولین کمپانی هایی بودیم که تلاش کردیم نرم افراز های Cloud Computing  را وارد بازار کنیم.و با کمک تیم خود توانسته ایم Cameras  Cloud،Cloud Routers  ونرم افزار mydlink  و نرم افزار mydlink home  برای ارتباط خانگی را توسعه دهیم.و اولین کمپانی که وارد بازار AC 11 شدیم و همچنین دی-لینک اولین برندی است که baby camera  را برای نظارت و کنترل بهتر فرزندان وارد بازار کرد و در ساخت روتر AC که قابلیت حمل دارد نیز دی-لینک جزو اولین ها به حساب می آید.و دوربین های یا قابلیت 180درجه برای نظارت . کنترل بهتر نیز از تولیدات دی-لینک می باشد.

این کمپانی از یک شرکت خانوادگی به شرکتی در سطح جهانی و با رشد چشمگیر خود توانسته است بازار تکنولوژی را در دست بگیرد.

خدمت ما
در سراسر جهان، ما به میلیونها نفر از مردم در زندگی روزمره خود کمک می کنیم.هر روز، در حدود  100 کشور، شبکه بیمارستانی شان  را در دست داریم و همانند آن است که در زنده ماندن جان هزاران نفرکمک میکنیم .  . ما به اتصال مراکز دانش گسترده در قلب دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کمک میکنیم و آنها را به پیشرفت های علمی حیاتی قادر می سازیم. ما کمک به رشد کسب و کارهای کوچک از طریق Wi-Fi ، همچنین شبکه و نظارت با کمک محصولات میکنیم  و در میلیون ها خانه در سراسر جهان، ما به خانواده ها برای لذت بردن از  سبک های زندگی دیجیتال سریع کمک می کنیم.

دی-لینک در سال 1986  با یک گروه 7 نفر آغاز به کار کرد واکنون  این تعداد به 2700 نفر در سراسر جهان افزایش یافته است. در ماه مارچ ، ما میراث و اشتیاق برای نوآوری و همچنین توانایی خود را برای  کمک به مردم  درطی 30  سال گذشته  جشن می گیریم.ما به دنبال هدفی رو به جلو برای 30 سال دیگرهستیم.